PRZYKŁADOWE SCENARIUSZE ROZGRYWKI:

1. Deathmatch- Klasyczny

Każdy z zawodników walczy na własny rachunek, nie ma przyjaciół a jedynie wrogowie, każde zabicie kogokolwiek to jeden punkt dodatni, każdy zgon to jeden punkt ujemny. Wygrywa osoba z najlepszym bilansem punktów dodatnich do ujemnych. Po każdej śmierci w zależności od ustawień administratora musisz odczekać określony czas by się odrodzić i móc dalej walczyć. 


1. Deathmatch- Eliminacja

Rozgrywka praktycznie jak w scenariuszu powyżej, z tą różnicą że każdy zawodnik ma określoną liczbę żyć, po ich utracie kończy rozgrywkę. Wygrywa ten kto utrzyma się na arenie do końca.


3. Team Deatchmatch

Zawodnicy dzielą się według własnego uznania na dwa zespoły lub więcej, w każdym zespole może być różna liczba graczy, lecz przeważnie są one takie same. Rozgrywka polega na wzajemnej współpracy, zajmowaniu strategicznych pozycji i osłanianiu przyjaciół. Wygrywa zespół który więcej razy zastrzeli przeciwników. Po każdej śmierci w zależności od ustawień administratora musisz odczekać określony czas by się odrodzić i móc dalej walczyć lub poprostu wrócić do własnej bazy gdzie odrodzisz się automatycznie po wejściu.


4. Team Deatchmatch- obrona i niszczenie baz

Zawodnicy dzielą się według własnego uznania na dwa zespoły, w każdym zespole może być różna liczba graczy, lecz przeważnie są one takie same. Rozgrywka polega na wzajemnej współpracy, zajmowaniu strategicznych pozycji i osłanianiu przyjaciół lecz co najważniejsze, każdy zespół ma 2 bazy, jedną w której się odradza po utracie życia i drugą (dodatkowa kamizelka, odradzająca się automatycznie co 30 sekund) której musi bronić przed ostrzałem przeciwnika, jednocześnie nie zapominając o wyprowadzniu ataków na bazę wroga. Wygrywa zespół który więcej razy zastrzeli kamizelkę-bazę przeciwników.


5. Team Deatchmatch- zajmowanie strategicznego punktu

Zawodnicy dzielą się według własnego uznania na dwa zespoły, w każdym zespole może być różna liczba graczy, lecz przeważnie są one takie same. Rozgrywka polega na wzajemnej współpracy. W centrum pola bitwy zostaje umieszczona dodatkowa kamizelka, która jest głównym celem tego scenariusza, jest ona tak usytuowana, że aby ją zestrzelić potrzeba się maksymalnie do niej zbliżyć. Dodatkowa kamizelka, odradza się automatycznie co 30 sekund. Każde trafienie w nią to jeden punkt. Wygrywa zespół który więcej razy zastrzeli kamizelkę. Gracze po śmierci muszą wrócic do własnej bazy w celu odrodzenia.

 

6. I wiele innych według upodobań graczy